۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

کفاشیان ولوک خوش شانس

گور پدر هر چه فوتبال ،گور پدر هر چه تماشاگر ،گور پدر هر چه ورزش دوست، اصلا آقای کفاشیان به سلامت باد! ایشان بعد از یکی دو سالی که مسئول فدراسیون فوتبال هستند و نتایج آنچنانی گرفته اند تشخیص داده اند که این آقای افشین قطبی بی نظیر است و از او بهتر در دنیا نداریم تا برای سرمربیگری تیم ملی ایران بیاوریم.
خوب این هم یک نوع مدیریت کردن است وقتی شما را از بالا حمایت می کنند وشما هم با حربه خنده مردم را درازگوش فرض می کنید ،نتیجه آن می شود که دانم ودانی.
آآآآآآآقا کجای کاری؟؟؟ این بابا اگر بیل زن بود که می رفت برای همان عربهای پولدار بیل می زد تا پول بهتری نصیبش شود وبا آن دور دنیا را بگردد ،یکی نیست به این آقای کفاشیان بگوید شما با چه سابقه درخشان این لوک خوش شانس را دوباره سرمربی تیم ملی کردید ،چرا با آبرو واعتبار این کشور به راحتی بازی می کنید و در آخر خنده های مضحک تحویل مردم می دهید.
دوباره چندی دیگر دل این جماعت فوتبالی را با وعده وعید خوش می کنید تا جام ملتها برسد ،وقتی حذف شدیم، خوب لابد اتفاقی نیفتاده که ،جام جهانی را داریم ،از جام جهانی هم که اوت شدیم باز کمیته تحقیق شکست وباز دورتسلسل و حرف وحدیث وشعار !!
آقایان نماینده مجلس،به خدا حیف از این فوتبال است که به دست آدم بی لیاقت وبله قربان گویی چون کفاشیان افتاده شما را به خدا پیش از اینکه دیر تر شود فکری کنید"" که ناگهان زود دیر می شود"".