۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

ذوب آهن/ مس کرمان


در مرحله ی یک شانزدهم نهایی جام قهرمانان باشگاههای آسیا ، عصر امروز تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه یک بر صفر بر تیم مس غلبه کرد و راهی مرحله ی بعد شد. دراین بازی ایگور کاسترو بازیکن تعویضی این تیم برای شاگردان ابراهیم زاده گلزنی کرد.
گفتنی است ذوب آهن هم اکنون به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یافته است.این پیروزی را به مدیران،مربیان،بازیکنان وتماشاگران این تیم اصفهانی تبریک می گوییم.


برای خواندن خبر تکمیلی اینجا کلیک کنید

پرسپولیس//فولاد گستر تبریز


روزچهارشنبه پرسپولیس در بازی رفت فینال جام حذفی در برابر فولاد گستر تبریز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به میدان رفت و در حالی که بیش از دو سوم بازی به گواهی آمار و ارقام در اختیار تیم دسته اولی فولاد گستر بودبا نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا از همین الان خود را در آسیا ببیند.
در این بازی که با حمایت باور نکردنی اهالی آذربایجان همراه بود ، آبی پوشان تبریزی لحظه یی پا پس نکشیدند و تا آخرین دقایق بازی حریف نامدارشان را تحت کنترل داشتند.
به نظر فولاد گستر در این بازی به کم تجربگی عده یی از بازیکنانش که بناچار باید به انها میدان می داد باخت. البته تبریزیها هنوز نامید نشده اند و یک برد دو بریک درتهران می تواند انها را به آسیا ببرد؛ اما درسوی دیگر میدان نیز قرمزپوشان به آسانی تسلیم نخواهند شد. به انتظار بازی برگشت می نشینیم وقهرمان حذفی ایران را، هر تیم که باشد روانه آسیا خواهیم کرد.

پیامی از یک دلسوخته ی فوتبال

با سلام/در پیامهای امروزم دوست عزیزی محبت کردند و مطلب زیر را به عنوان درد دل مطرح نموده اند/چون قسمت زیادی از نوشته ی ایشان به نظرم با واقعیت مطابقت داشت عینا اینجا به عنوان یک پست می گذارم/قضاوت با شما خواننده ی عزیز:



استقلال باخت: مديران بي‌تخصص، نامسئولين بي‌تفاوت =... استقلال باخت: مديران بي‌تخصص، نامسئولين بي‌تفاوت = مربيان كوتوله + شكست غرور ملي!؟
ديروز: بحرين، اردن، امارات، عربستان در حضور آقاي ملت، پرسپوليس در قطر و..... امروز: با سپاهان و استقلال باختيم.



فردا، خدا مي‌داند شايد بنگلادش و نپال و مالديو!!!؟؟؟



آقاي تاج باز هم غرور ملي ديگه چيه؟ حتما فوتبال برد و باخت دارد!. آقاي كفاشيان حتما مثل ترقه بازي كره شمالي توطئه آمريكا بوده است!!؟ چه اشكالي دارد كه تعويض اشتباه است؟ سليقه مربي است!؟ م و ر ب ي!؟؟؟



چه اشكالي داره كه ..... حتما رئيس كنوني ورزش هم چون سلف خويش خواهد فرمايش كرد كه ما بهترين نتيجه را مثل المپيك چين با چند ي‌ي‌ي‌ي‌ي‌ي‌ك‌ك‌ك ك ك‌ك مدال تكواندو گرفتيم!!. سيدني هم كشك بود با 3 طلا، يك نقره و يك برنز!!!؟؟؟



بياييد باور كنيم تا وقتي كه مربيان كوتوله مليجك‌وار با شوهاي كنار زمين پس از قهرماني‌هاي كاغدي و از پيش تعيين شده مجوز حيف و ميل بيت‌المال مديران بي‌تخصص و مسئولين بي‌تفاوت و غيرمسئول هستند و آنها را بر نوك حرم ورزش بدون سوزش .... و غاصبانه جا مي‌دهند، غير از اين نخواهد بود.



دكتر ذوالفقارنسب بي‌تيم، حسن و گودرز حبيبي فراري، حجازي.... ، صالح نيا مغضوب، كريمي و ميثاقيان بي‌تربيت، روشن خارجي، پروين خطرناك، استاد وطن‌خواه كم مو، استيلي جوان و.....



قلعه نو، افشين و صمد و مهابادي و پورغلامي و ..... سرمربي.



شما بفرماييد: مسخره نيست!!؟؟



البته چه كسي بهتر از اين‌ها است. به به! يكي تسبيح به دست، يكي در گلو ثنا خوان است، يكي مداحي خوب، يكي دائم به شكرگزاري ميلياردي، مرغ در قلعه و نوچه پرور و جنگ زرگري.....



واي كه همه چيزمان مثل همه چيزمان است!؟؟



ما همواره بر زبان؛ ولي‌نعمتمان ملت است؟ اما از تيم شدن دو تيم ملت، گريزان. پرسپوليس دكان است و استقلال سوپرماركت! پيوسته حواله به بخش خصوصي اما در پنهان تقسيم ارث پدري!؟ در ديزي باز است، حياي گربه هم دم دراز است!؟ آقايان بس كنيد. شما كه حتي عرضه حداقلي در گزينش يك داور بي‌طرف را نداريد پس سكوت.........
مطلب از وبلاگ:
http://kazerundoshmanziari.blogfa.com/
------------------------

پی نوشت:مطلب بالا عینا یک پیام است که در کامنت دانی موجود است/نویسنده این وبلاگ با عمده ی نوشته ها موافق است اما نظر شخصی او نیست.