۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

فوتبال دختران ایران/المپیک

منبع: ایسنا
تيم دختران ايران در حالي پنج شنبه نخستين مسابقه فوتبال اولين دوره بازي‌هاي المپيك نوجوانان را انجام داد كه مسوولان فيفا از لباس ورزشكاران ايراني راضي نيستند.




تیم ملی فوتبال دختران ایران در المپیک
به گزارش خبرنگار اعزامي ايسنا از سنگاپور، ديدار تيم‌هاي فوتبال نوجوانان ايران و تركيه پنج شنبه با حضور سب بلاتر رييس فيفا، كيم نايب رييس كره‌اي فدراسيون بين‌المللي فوتبال، مسوولان كميته بين‌المللي المپيك و مسوولان كميته ملي المپيك ايران برگزار شد.



در اين ديدار كه حدود سه هزار نفر جمعيت براي ديدن آن در ورزشگاه جالان بسار حاضر شده بودند، تيم ايران با نتيجه 4 بر 2 در حالي كه تا دقيقه 70 با نتيجه 2 بر يك پيش بود، بازي را واگذار كرد اما نكته بسيار مهم‌تر اظهار ناراحتي سب بلاتر نسبت به لباس دختران ايراني بود.



او در ابتداي بازي به سختي راضي به اجازه برگزاري بازي شد. اين در شرايطي صورت گرفت كه فريده شجاعي به همراه نماينده فيفا از صبح روز مسابقه در بازارهاي سنگاپور به دنبال پوشش يا كلاه مناسبي براي سر بازيكنان بودند چرا كه فيفا اعلام كرده كلاهي كه پيش از اين فدراسيون ايران به فيفا اعلام كرده، اين كلاهي نيست كه بازيكنان در روز مسابقه قرار بود با آن بازي كنند.



در پي تهيه كلاه‌هاي جديد بازي شروع شد اما به راحتي در حين رقابت مي‌شد ناراحتي شديد بلاتر را از وضعيت موجود ديد. اين موضوع بويژه در زماني مشخص بود كه علي‌آبادي و افشارزاده به عنوان مسوولان كميته ملي المپيك ايران براي گفت‌وگو نزد او رفتند.