۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

کوتاه از حاشیه های فوتبال ایران

کوتاه از حاشیه های فوتبال ایران
ماجرای ستاره ایرانی، آلمانی
یک ستاره ایرانی، آلمانی که درعضویت یکی از تیم های تهرانی است دراصفهان از هم تیمی اش پرسید:
...گز هم دخترانه ، پسرانه دارد؟
هم تیمی اش که نزدیک بود شاخ دراورد پرسید یعنی چه؟
گفت:آخر می خواهم برای دوست دخترم گز بخرم، می خواهم بدانم دخترانه پسرانه دارد؟
هم تیمی نازنین هم گفت نه ندارد.
و آقای ستاره بیست بسته گز خرید و وقتی با سئوال دوستش مواجه شد که چرا این قدر گز خریدی؟ گفت:
دو بسته برای خودم و برای هر کدام از دوست دختر هایم هم دو بسته خریده ام.
دوستان پیدا کنند پرتقال فروش را؟؟؟

محمود یاوری و دوباره آن حرفها
محمود یاوری این روزها که تیمش در حال سقوط است از هر ترفندی برای تبرئه خودش استفاده می کند.در تازه ترین اقدامات، سرهنگ درگیری رسانه ای با ناصر شفق را آغاز کرده و به او انگ تبانی با تیم ابومسلم را زده است.محمود خان خدایی جدای از فوتبال دارای تخصص ویژه ای در جنگ روانی است.ماجرای آبی پوش شدن فجر سپاسی را دربازی یا استقلال هنوز از یاد نبرده ایم.

ناصر خان به سلامت باد
در روزهای آغازین امسال خبرهای بسیار خوبی ا ز ناصر حجازی به گوش می رسد. به سلامتی و با میمنت حجازی انگار بیماری را ضربه فنی کرده و این روزها سرحال است.ناصرخان برای تماشای بازی تیمش به اسلواکی می رود تا چشم حسودان از حدقه درآید.برای او از خداوند متعال شفای کامل خواستاریم.

امیرقلعه نویی و اعتقادات فنی اش
امیر قلعه نویی با تمام همکارانش تفاوت اساسی دارد .وقتی عصبانی می شود فلک هم جلودارش نیست؛ اما به فاصله یکی دو روز برای بیرون آوردن تیمش از بحران اردوی تفریحی برگزار می کند. تازه آقا رشید را هم دعوت می کند تا کمی به بازیکنان تیمش روحیه بدهد.قلعه نویی طی چند سال همجواری با روانشناس استقلال خودش یک پا روانشناس شده است.

این لک چیرای زرنگ
چندی پیش در خبرها داشتیم لک چیرا بازیکن خارجی حاضر در لیگ ایران، حواله پژو 206 را به کارهای خیریه اختصاص داده است؛ اما خبر رسید که این آدم زرنگ یواشکی پژوی موصوف را به پول نزدیک وپولش را به حساب شخصی اش واریز کرده است.انگار غریبه ها هم زود دستشان می آید چطور با ما معامله کنند تا محبوب شوند و از این نمد برای خود کلاهی بدوزند.

چشمهای ورم کرده بازیکنان بعد از بازی رئال- بارسا
خبر آمد بازیکنان تیمی که صبح فردای بازی رئال و بارسلونا تمرین داشته اند بدجوری خواب آلود بوده اند. نویسنده معتقد بود که این خواب آلودگی مربوط به تماشای بازی بزرگان اسپانیا بوده است ازما که ادم بد پیله و شکاکی هستیم به شما نصیحت که زیاد هم خوشبین نباشید شاید پارتی ای، چیزی در بین بوده، شاید هم.......