۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

نتایج هفته اول لیگ برتر ایران

اولین هفته لیگ حرفه ی فوتبال ایران در سال جدید در حالی آغاز شد که تیمها تغییرات زیادی داشته ونتایج در خور توجه ای نیز کسب شد.
در شروع رقابتهای امسال ودر اولین بازی راه آهن شهرری توانست فولاد را با مربی پر ادعایش که معلوم نشد چرا به چای مجید جلالی به کار گمارده شده با نتیجه دو بر یک مغلوب کند و دومین بازی از روز اول این مسابقات را پرسپولیس در برابر مس کرمان با نتیجه سه بر سه به پایان برد تا دراولین دیدار که در خارج از خانه برگزار میکرد با دست خالی به تهران بر نگردد.
در دیگر بازیها نیزاستیل آذین متمول با دوگل در برابر میزبانش ""پاس همدان"" به برتری رسید،ملوان وشاهین پارس نیز یک بر یک مساوی شدند،ذوب آهن با سه گل سایپا را با مربی سیاسی اش برد،تیم بی ادعای مقاومت با مربی جوانش موفق شد حمید درخشان وپیکان را با دو گل منکوب کند تا مشخص شود چرا این همه سال درخشان بیکار بوده است،در فوتبالی سراسر مشهدی استقلال اهواز و ابومسلم مشهد به تساوی یک بر یک رضایت دادند،صبا هم در حالی که میزبان بود توانست تراکتور را که در عین مهمان بودن تماشاگران بیشتری داشت با نتیجه دو بر یک مغلوب کند و در دیگر بازی این هفته استقلال تهران در یک بازی تقریبا برابر و در ورزشگاه خالی، سپاهان را با امیر قلعه نویی یک بر صفر برد .
آنچه از هفته آغازین لیگ بر جا ماند صدر نشینی ذوب آهن وقعر نشینی پیکان و سایپاست ،کسی نفهمید مدیران پیکان با کدام استدلال مدیر روستا را برکنار و در خشان را که سابقه درخشانی در خراب کردن تیمها دارد به جای او گمارده اند مطمئنا درخشان به هفته دهم نخواهد رسید و این اولین پیش بینی بنده برای لیگ امسال است .
واما سایپا ومربی اش ، این اقای مایلی کهن باید بداند که کارش حضور در تمرینات تیم است وبه جای حضور در مراسمی که به ورزش ارتباطی ندارد باید تیمش را رهبری کند البته مایلی کهن هم پس از درخشان در جای دوم برای عزل شدن قرار می گیرد .
امیدوارم مربیان ایرانی با عملکرد خوبشان باعث فراری شدن مربیان خارجی بی کیفیت شوند که هر روز مثل خارج در حال رشد کردن هستند.