۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

نتایج این هفته لیگ ومربیان جوان ایرانی

بازیهای هفته چهارم لیگ برتر با بازیهایی به مراتب بهتر از قبل به اتمام رسید.
استقلال در برابر ملوان
:
در این بازی که در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد همه چیز مهیای یک بازی خوب وتماشاگر پسند بود؛ اما انگار همیشه باید یک جای کار فوتبال ما لنگ بزند. در همان اوایل بازی برق ورزشگاه قطع شد تا در پایان ونتیجه تساوی بدون گل، محمد احمدزاده مدعی باشد که در زمان قطع بازی استقلالی ها ما را آنالیز کرده و اگر این طور نبود ما حتما برنده بازی بودیم .
پرسپولیس وصبای قم:
همانطور که پیش بینی می شد این بازی دیداری خوب از آب درآمد و پرسپولیس در پایان با ضربه بدون نقص کریم باقری به سه امتیاز بازی دست یافت تا فعلا فرشته نجات کرانچار باشد، البته از پرسپولیس انتظار بیشتری می رود؛ اما در سوی دیگر میدان هم ضیایی تیم خوبی را روانه میدان کرده بود تا به حداقل نتیجه در مقابل سرخپوشان برسد که البته این امر برایش محقق نشد.
استیل آذین در برابر شاهین پارس جنوبی:
کهکشانی های لیگ امسال در برابر تیم تازه لیگ برتری شده شاهین با هنر نمایی علی کریمی دو بر صفر بازی را بردند تا به جمع صدر نشینان برگردند، شاهین اگر دیر به خود بیاید سال بعد را حتما در رده پایین تر خواهد بود ودر این سوی میدان نیز استیل آذین چند هفته متوالی در تهران بازی خواهد کرد که این می تواند باعث کسب امتیازات فراوانی برای این تیم باشد .
ابومسلم وذوب آهن:
گربه سیاه سال قبل ذوب آهن، این بار در شهر خود در برابر ذوب آهن شکار شد تا مدیر عامل تیم مشهدی بداند مدیریت هنریست که با حرافی به دست نمی آید، دراین سوی میدان ذوب آهن نشان داد که همچنان امسال نیز مدعی خواهد بود واین نشانه مثبتی از مدیریت در این تیم اصفهانی است.
مس کرمان در برابر پاس همدان:
نبرد تبعیدیهای آبی اگر چه با برد مس در برابر پاس همدان همراه بود اما منصوریان وتیمش همه تلاششان را برای نباختن به کار بستند . هرچند انتقادات از منصوریان بسیار است اما به نظر او به همراه پور حیدری می توانند پاس را از بحران خارج کنند.
فولاد خوزستان در برابر مقاومت شیراز:
آفرین به داود مهابادی جوان که در پی اثبات خود به عنوان یک مربی، باعث سرافرازی سایر مربیان جوان ایرانی خواهد شد. او می تواند با ادامه این روند مدیران فوتبال ایران را برای به کار گیری از مربیان خودی متقاعد کند تا مربیانی مانند بوناچیچ برای ادامه کار به موطن خود برگردند به هر حال تساوی برای مقاومت در اهواز ارزش برد را داشت.
سپاهان در برابر استقلال اهواز:
این تیم اصفهانی با قلعه نویی بدجوری غیر قابل پیش بینی شده است، به هر حال بردن خداداد عزیزی حتی در اصفهان کار کوچکی نبود. در آنسو نیزخداداد باید به حربه هایی غیر از مشتی گری ولوطی منشی فکر کند تا نتیجه بگیرد. نتیجه چهار بر یک می تواند هشدار خوبی برای برادران شفیعی زاده هم باشد تا تیم را به حال خود رها نکنند.
سایپا وپیکان:
نبرد خودرو سازان را پیکانی ها دو بر صفربردند تا حمید درخشان در برابر مایلی کهن خودی نشان دهد ، البته برد پیکان بیشتر از اینکه نشانه قدرت درخشان وتیمش باشد می تواند از ناتوانی سا یپا هم سرچشمه بگیرد.
تراکتور در برابر راه آهن:
یکی دیگر از جدالهای مربیان جوان ایرانی را فراز کمالوند در برابر مربی هلندی راه آهن برد تا بیش از پیش به داشته های خودمان اعتماد کنیم. برای تیم تراکتور وتماشاگرانش آرزوی روزهای بهتری دارم.