۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

نقل وانتقالات شروع شد

با اتمام لیگ برتر فوتبال ایران، عملا جابجایی بازیکنان در باشگاهها آغاز شده است. درچند روز گذشته چیزی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته این است که تیمهایی بدون شناختن مربیان فصل آینده اقدام به گرفتن بازیکن با مشاوره ی این و ان کرده اند.
در فوتبال بی در وپیکر ما که پولهای کلانی هم جابجا می شود، مدیران باشگاهها(دولتی، خصوصی) این حق را برای خود قایل هستند تا هر بازیکنی را که مورد نظرشان است به خدمت بگیرند و به مربی حاضر و یا در راه تحمیل کنند و در اخر اگر مربی در طول فصل نتوانست با بازیکنان تحمیلی نتیجه بگیرد، اولین کسی که اخراج می شود همان آقای مربی است که در میانه راه نقل وانتقالات و دربعضی مواقع بعد از شروع مسابقات به تیم اضافه شده است.
نمونه ی این مورد را سال گذشته در تیم محبوب پایتخت دیدیم که مدیر عامل محترم مدعی بود سالهاست درفوتبال حضور دارد و نیاز تیم را بهتر از هر کسی می داند و ان شد که درنیمه ی راه تیم را از ان مربی مشهور کروات به یک مربی ایرانی دادند والبته پیش از ان نیز آقای مدیر عامل را برکنار کردند.
در ابتدای فصل نقل وانتقالات خواستیم هشداری به بزرگان ورزش وتصمیم گیران کلان داده باشیم تا به مجموعه ی تحت امرشان اجازه ی خود سری نداده و بر روند مطلوب کارها بیش از سالهای گذشته نظارت کنند.