۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

رئیس جدید سازمان تر بیت بدنی

دکتر سعیدلو معاون اجرایی سابق رئیس جمهور، به عنوان رئیس جدید سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
وی که پیش از این در حوزه ورزش سمت رئیس هیت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران را تجربه کرده است، این بارریاست سازمانی را به عهده می گیرد که بار مسئولیتش سنگین تر از وزارت خانه هاست.
پیش از ایشان محمد علی آبادی عهده دار این مسئولیت بود، هر چند آن طور که شایسته بود نتوانست ورزش ایران را در عرصه های بین المللی رهبری کند ؛ اما دربعد ساخت وساز قدمهایی برداشت که باید توسط رئیس جدید تداوم داشته باشد و از لحاظ کیفی نیز کنترل بیشتری صورت پذیرد.
موضوع مهمتری که آقای سعید لوباید به خاطر بسپارد استفاده افراد درپست هایی است که پیش از این کار آیی خود را در آنجا نشان داده اند به طور مثال آقای یزدانی خرم در فدراسیون والیبال بسیار موفق تر از فدراسیون کشتی بوده اند که با آمدن ایشان به پست اخیرمدیر موفقی را از گردونه مدیران خوب حذف نموده و دو فدراسیون را دچار آشفتگی کرده ایم. نتایج یکی دو سال اخیر دو فدراسیون کشتی و والیبال موید این ادعاست جایی که هر دو در بیشتر میادین مانند گذشته موفق نبوده اند.
در باب فدراسیون فوتبال نیز کارهای زیادی برای انجام هست، آنجا که عزل ونصب های مربیان ملی تبدیل به بازیچه شده و در خارج از مرزها افرادی هستند که صرفا برای درآمد شخصی خویش دائما در گوش مدیران فدراسیون نغمه های ناکوک ساز می کنند تا اینان نیز فریب دلالان بین المللی را خورده وپول بیت المال را بیهوده با آوردن مربیان رنگ ووارنگ هدر دهند و در بعد داخلی فوتبال نیز لیگ را تبدیل به نمایشگاهی برای تسویه حساب شخصی بعضی از مدیران کرده و در این بین دودش به چشم تماشاگران وبازیکنان می رود.
آقای سعید لو بداند برای گذر از آماتوریسم در ابتدای امر باشگاههای ما نیاز به ورزشگاههای اختصاصی دارند که فتح باب این موضوع می تواند ساخت سریع ورزشگاههای اختصاصی برای دو باشگاه معروف وپر طرفدار ایران وآسیا(استقلال وپرسپولیس )باشد.
ضمن تبریک به رئیس جدید سازمان تربیت بدنی یادآور می شوم از آنجا که ما ایرانیها آدمهای بد بدرقه ای هستیم امیدوارم روزرفتن با خاطره ای خوب و وجدانی آسوده سازمان را ترک کنید.
موفق باشید