۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

برای دل صمد مرفاوی

برای دل صمد مرفاوی

سلام صمد آقا، نه؛ سلام آقا صمد ، خوبی خوشی، دماغت چاقه، خوب الحمد لله ، ان شا الله که همیشه سرزنده و شاد وموفق باشی.
باری آقا صمد ملالی نیست ، از اینکه دیدم نخواستی به هر قیمتی باشی خوشحال شدم، آقا صمد من وتو هر چند در یک جایگاه نیستیم؛ اما خوشحالم که شباهتهایی به هم داریم.
صمد جان؛ تو با همه فرق داری، حتی با آن همشهر ی ات که به عنوان مدیر کنار دستت می نشست، آری تو با او هم فرق داری من شاهدم در طول دوران بازیگری ات نه به کسی توهین کردی و نه با کسی دست به یقه شدی، نه نوچه پرور بودی و نه به کسی التماس کردی.
برای همین خیلی راحت همان موقع هم که توی اوج بازیگری بودی حق ات را می خوردند، ایرادی نیست آقا صمد خدا بزرگ است، همه ی ما را توی یک قبر با اندازه یی معین می خوابانند، بگذار کسانی هر کار دلشان خواست بکنند، بگذار با مردم فریبی به خواسته های مشروع و نامشروع شان برسند بگذار........... نه اصلا بگذار و بگذر!
آقا صمد؛ می دانم خیلی بیشتر از من فوتبال و حاشیه هایش را می شناسی، فقط در ابتدای راه با مس خواستم ادای احترامی کرده باشم و یاد آوری کنم آنجا یکی دو نفری هستند که فکر می کنند مس ارثیه ی پدری اشان است و حتما باید حضور داشته باشند، همان طور که اینجا هم، می دانی که؟!
خواستم بدانی که هر جا باشی قلب عده یی هرچند کم برایت می تپد، مواظب خودت و آن لباس آبی ات باش ، منتظرم روزی با سر افرازی به استقلال برگردی ومی دانم که بر می گردی.

سال سخت امیر قلعه نویی در سپاهان

امیر قلعه نویی و فصلی سخت با سپاهان

بالاخره امیر قلعه نویی با سپاهان تمدید کرد تا علی رغم اینکه گفته می شد او دو سال متوالی با یک تیم به میدان نمی آید، سال بعد هم با اصفهانی ها همکاری کند.
امیر قلعه نویی که حالا درآمار با "علی پروین" در تعداد قهرمانی لیگ مساوی شده است، این شانس را دارد تا رکوردی از خود برجای بگذارد که سالها کسی توان حتی نزدیک شدن به آن را نداشته باشد؛ اما چیزی که در این بین می ماند اینکه امسال سپاهان و امیر کار سختی را درپیش دارند و تماشاگران اصفهانی دیگر حتی با قهرمانی درلیگ نیز خرسند نخواهند شد.
محمدرضا ساکت که ثابت کرده است از مدیران کاربلد این فوتبال است، لیگ پشت سرگذاشته شده را در ابتدای امر با نا امیدی شروع و اطمینان او به قلعه نویی باعث قهرمانی در اخر کار شد ؛ اما تضمینی وجود ندارد که در لیگ آینده نیز بتواند دربرابر خواست تماشاگران خودی مقاومت کند و قلعه نویی را حمایت کند.
امیر قلعه نویی از همین امروز باید خود و کادر مربیگری اش را برای حضور در آسیا به نحوی توجیه کند که طلسم ناکامی خود و تیمهایش را درآسیا با صعود حد اقل بین چهار تیم بشکند، که درغیر این صورت به نظر می رسد در نیمه ی راه لیگ به کارش در سپاهان پایان داده خواهد شد.