۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

آقای قطبی همین حالا برو


هرچه می خواهیم به این آقای سرمربی عزیز تیم ملی ایران احترام بگذاریم ظاهرا او خودش دوست ندارد این گونه باشد.
این آدم بیست روز قبل از بازی اسامی تیم ملی را اعلام می کند و بعد برای تفریح وگردش به خارج از ایران می رود تا با فراغ بال به همراه خانم یوروم به گشت وگذار خود برسند و هر چه مطبوعات نوشتند که ؛ آقاااااااااااااااااااااااا هیچ جای دنیا بیست روز قبل از بازی بازیکنان را معرفی نمی کنند بدون آنکه تمرینی در پیش باشد او می گفت شما نمی فهمید و فقط من می دانم.
اما حالا که تیم ملی ایران گند بزرگی را که همه می دانیم چگونه در بحرین بالا اورده ؛ ایشان می فرمایند که من روی بازیکنانم حساب دیگری باز کرده بودم اما انها چنین کردند وچنان وتازه خلعتبری هم مصدوم بود .
خوب آدم با فرهنگ وکمالات (البته این نظر من نیست ، تماشاگران عادی می گویند) وقتی شما مدتها قبل از بازی اسامی را اعلام کنید با دو خطر مواجه هستید:
1-بازیکنان دیگر را بی انگیزه می کنید.
2-بازیکنان دعوت شده دیگر انگیزه ای برای تمرین بیشتر ندارند تا دل به تمرینات سخت تر بدهند ، نتیجه این می شود که می روید وچهار تا نوش جان می کنید و با دماغ آویزان بر می گردید.
آقای قطبی شما را به خدا این فوتبال را بیشتر از این که هست سر شکسته نکنید و به همانجایی برگردید که سی سال بودید ، اینجا هنوزمربیانی هستند که با برد وباخت ایران ضربان قلبشان بالا وپایین شود. همانها می توانند این فوتبال را به سر منزل مقصود برسانند به شرطی که از این همه تفرقه درس گرفته باشند .
آقای قطبی تا بیشتر ازاین ما را وخودت را خراب نکردی برو ، همین الان برو که شاید فردا خیلی دیر باشد!!