۱۳۸۹ فروردین ۱۱, چهارشنبه

نمایندگان ایران در جام قهرمانان آسیا




این هفته لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با نتایج خوب باشگاههای ایرانی همراه بود.در این رقابتها ذوب آهن اصفهان توانست بنیاد کار ازبکستان را در تاشکند با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به ایران برگردد. مس کرمان نیز در خانه السد قطررا با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت تا امید هایش را برای صعود پر رنگ تر ببیند .سپاهان اصفهان در فولادشهر توانست پاختاکور ازبکستان را با نتیجه دو برصفر از پیش روبردارد و در اخرین بازی نمایندگان ایرانی، استقلال درحالی که در واپسین ثانیه های نیمه اول در برابر حریف قطری یک گل دریافت و به رختکن رفته بود در نیمه دوم با گل سید صالحی بازی را به تساوی کشاند و با یک امتیاز کسب شده در صدر جدول گروهش باقی ماند.
حواشی نوشت:
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــپاهان
در حالی که تصور می شد ناکامی امیر قلعه نویی در بازیهای برون مرزی ادامه دارد زرد پوشان اصفهانی طی دو دقیقه طلسم راشکسته و تیم پرقدرت پاختاکور را مغلوب کردند تا امیر قلعه نویی بیش از هر زرد پوشی خوشحال باشد.
ذوب آهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
یاران منصور ابراهیم زاده باشکست تیم متمول و پر مهره بنیاد کار ثابت کردند ثبات در مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان چقدر در نتایج یک تیم تاثیر گذار است.ذوب اهن نمونه یک تیم با ثبات در ایران است که با مهره هایی به مراتب کمتر از دیگر تیمها نتایج درخشانی را می گیرد.
مـــــــــــــــــــــــــــس کرمــــــان
این تیم مس کرمان مثل ابر بهاری است گاهی تبدیل به رگبار می شود و گاهی ان چنان بی حال و بی خاصیت است است که تماشاگرانش را از خود نا امید می کند. تا دیر نشده باید فکری به حال این تیم کرد. احتمالا بوناچیچ در آخر فصل قشقرقی به راه خواهد انداخت و از این تیم خواهد رفت.
استــــــــــــــــــــــــــــــــــــقلال
هرچند تساوی در برابر قهرمان قطر درخانه الغرافه نتیجه کمی نیست؛ اما استقلال باید به هوش باشد. در دقایقی از بازی قطری ها که الحق و الانصاف احتمالا به دلیل حضور بازیکنان لژیونر از تیم ملی اشان نیز قوی تر هستند انچنان به دفاع استقلال می زدند که با هر حمله آنها مدافعان استقلال بر خود می لرزیدند استقلال از حالا در دور بعد حاضر است و باید فکری به حال دفاعش بکند.