۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران


هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران به جز دوبازی عموما بازیهای کم گلی را شاهد بود این می تواند ناشی از ضعف مهاجمان ویا کار دفاعی خوب حریفان باشد.
در بازیهای این هفته پرسپولیس تهران در ورزشگاه خالی آزادی با نتیجه یک بر یک مقابل استقلال اهواز متوقف شد تا مربی کروات این تیم در پایان بازی از کسب یک امتیاز خداوند را سپاسگزار باشد.
استیل آذین در یک بازی پر گل چهار برسه صبای قم را مغلوب کرد تا بازیکنان و کادر سر پرستی این تیم در پایان به داور بازی معترض شوند .
ملوان ،این بار در رشت از سد راه آهن با نتیجه دو بر یک گذشت تا درانتهای بازی راه آهنی ها پیشگاه هادیان را که از پیشکسوتان فوتبال ایران وگیلان است با سیلی نوازش کنند.
ابومسلم و پاس همدان بدون گل مساوی کردند تا منصوریان اولین امتیلز مربیگری خود را به همراه پاس کسب کند.
محمد مایلی کهن وسایپا هم بعد از هفته بدی که پشت سر گذاشتند این هفته مقابل شاهین پارس جنوبی یک بر صفر برنده شدند تا فعلا در حاشیه امنیت باشند.
پیکان وحمید درخشان هم مقابل فولاد وبوناچیچ قرار گرفتند و در پایان امتیازها را به صورت مساوی تقسیم کردند تا چشم به هفته های آینده داشته باشند.
استقلال تهران در شیراز مهمان مقاومت بود ودر یک بازی پر جنب وجوش در نهایت یک امتیاز از این میدان گرفت تا همچنان خلا یک "پلی میکر" را در تیمش حس کند ،جایی که باید بازیکنی مثل جان واریو یا جباری بازی کند.
تراکتور وذوب آهن هم به نتیجه ای بهتر از تساوی در مقابل هم نرسیدند تا کمالوند آرام آرام به اوضاع لیگ برتر واقف شود و ذوب اهن هم بداند که امسال سال سخت تری را نسبت به لیگ گذشته خواهد داشت.
در آخرین بازی این هفته دقایقی پیش سپاهان با امیر قلعه نویی شکار شیر کرد ومس را در ورزشگاه فولاد شهر سه بر صفر شکست داد تا اولین پیروزی را در دومین هفته کسب کند.