۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

محمود یاوری حق دارد

محمود یاوری حق دارد
یک عمر با عزت زندگی کن، یک عمر هر روز سر ساعت از خواب بلند شو، یک عمر سر ساعت بخواب ، یک عمر به تمام شهرهای دور و نزدیک سرکشی کن و آنچه را که در چنته داری برای هموطنانت رو کن که چه؟ یک تازه از راه رسیده بیاید با هر نوع ادبیات که دوست دارد تورا بیازارد؟ نه، این دیگر پذیرفتنی نیست!محمود یاوری حق دارد بگوید :
آقای قطبی ما آنالیزور تیم های بانوان نبوده ایم.
به بد بودن یا خوب بودن ، شماره یک بودن یا شماره صد بودن محمود یاوری کاری نداریم؛ اما به آن زمان که سرهنگ در بحبوحه جنگ و در بدترین شرایط مربی تیم ملی بود و در همین کشور زندگی می کرد کار داریم،به اینکه دوره نداری و شدت تحریم ها امثال یاوری، دهداری،پروین،مناجاتی و.... با دست خالی به جنگ رقبا رفته و به اندازه بضاعت همان روزهایمان نتیجه گرفته اند کار داریم، به این که آن روزگار "امثال قطبی شاید در خارج از ایران خجالت می کشیدند فارسی صحبت کنند" کار داریم، به ذلیل شدن این روزهای فوتبالمان خیلی کار داریم، بله آقای قطبی شما این روزها هر حرفی را که دوست داری بگو،ولی بدان در تا ابد روی یک پاشنه نخواهد چرخید و هیهات که آن روزها ما با شما خیلی کار داریم اگرچه مثل سال گذشته شبانه چمدانت را بر خواهی داشت و از این خاک فرار خواهی کرد، اما بدان دیگر برایت مجالی نیست بروی و در آن "شبکه آن ور آبی بنشینی" و هر چه دل تنگت می خواهد بگویی چون این بار" انها با شما کار دارند" و خیلی هم کار دارند .
با محمود یاوری هم عقیده ایم انجا که می گوید :
قطبی باید از مربیان ایرانی معذرت خواهی کند. او باید بداند اگر مربی تیم ملی شده هیچ برتری نسبت به مربیان داخلی ندارد فقط در این بلبشوی فوتبالی مان عده ای ترجیح داده اند خود را آماج حملات منتقدین نکنند و هنگام ناکامی کاسه کوزه هارا سر قطبی خرد کنند،آقای قطبی اصل ماجرا همین است وبس، به خودت بیا تا بیشتر از این خراب نشده ای فکری بکن که فردا شاید خیلی دیر باشد.