۱۳۸۹ خرداد ۳۱, دوشنبه

آخرین خبر ها از باشگاه استقلال

منبع: ایرنا

در حالي که تمرينات تيم فوتبال استقلال روز گذشته آغاز شد، تنها 9 بازيکن در آن حاضر بودند و پرويز مظلومي سرمربي آبي پوشان همچنان در انتظار حضور بازيکناني است که قرارداد خود را با باشگاه استقلال به امضا رسانده اند.
محمد سررشته داري مسئولان روابط عمومي باشگاه استقلال به خبرنگار ايرنا
گفت:‌ آرش برهاني، فيليپ دسوزا و فرزاد آشوبي از اولين بازيکناني هستند و بعد از ظهر امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با باشگاه استقلال ثبت خواهند کرد و با توجه به صحبت هاي سرمربي تيم مبني بر الزام حضور بازيکنان در تمرينات از فردا در اردوي آماده سازي استقلال حاضر مي شوند.
همچنين مذاکرات مسئولان باشگاه آبي پوش پايتخت با ميلاد ميداوودي و ايمان مبعلي براي حضور آن ها در اين تيم همچنان ادامه دارد و هنوز توافق نهايي ميان آنها بوجود نيامده است.
حضور عماد محمد رضا مهاجم سابق تيم سپاهان در تيم استقلال و ثبت قرارداد يک باره وي با يکي از باشگاه هاي مصري نيز از ابهاماتي است که اين روزها براي طرفداران استقلال بوجود آمده است.
طبق گفته هاي سررشته داري، مدير برنامه هاي عماد رضا در گفت و گو با پرويز مظلومي حضور اين بازيکن را در مصر قطعي ندانسته است و به همين خاطر قرار است مذاکره باشگاه استقلال با عماد رضا ادامه يابد.
مجتبي جباري و وحيد طالب لو از بازيکنان فصل گذشته استقلال نيز با مسئولان باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد خود به توافق رسيده اند، اما هنوز قراردادي را امضا نکرده اند.
علاوه بر آن، حضور عادل کلاه کج هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در استقلال با توجه به جذب بازيکنان ديگر در اين پست و مذاکرات حبيب کاشاني با علي فتح الله زاده درباره نقل و انتقالات بازيکنان از يکديگر منتفي شد.