۱۳۸۸ آبان ۲۱, پنجشنبه

كيفيت فوتبال را فداي كميت نكنيد لطفا


سازمان ليگ، كيفيت را فداي كميت نكند!

سالها بود كه فوتبال ايران به صورت هرج ومرج برنامه ريزي و اجرا ميشد، اگرمديري به ساعت يا تاريخ برگزاري مسابقات اعتراض مي كرد فوري دلش را به دست مي اوردند و آن طور عمل مي كردند كه او مي خواست.
مسابقات امسال ليگ تقريبا بدون تاخير و لغو برگزار شده است، اما چيزي كه در اين ليگ خيلي توي ذوق مي زند، برگزاري مسابقات در فاصله هاي چهار روزه است . براي بازيكنان ما كه اصولي تمرين نمي كنند و به فوتبال حرفه اي فقط به چشم يك عابر بانك كه نياز مادي شان را برطرف مي كند مي نگرند اين فاصله زماني باعث پايين آمدن كيفيت بازي شان مي شود.
در بعضي از مسابقات كيفيت ليگ از كيفيت مسابقات دسته اول نيز پايين تر مي آيد و اين مي تواند ناشي از سفرهاي متوالي باشد و تغييرات آب وهوايي كه مربيان وبازيكنان با ان دست به گريبان هستند.
مسئولان سازمان ليگ و در راس انها سردار عزيز محمدي بايد بدانند ، با توجيه اينكه مسابقات مهمي را براي تيم ملي در پيش داريم؛ نبايد باشگاهها را تحت فشار قرار دهند.
اين فشردگي مسابقات در آسيب ديدگي هاي بازيكنان و افت كيفي بازيها تاثير مستقيم دارد و در آينده نيز مي تواند گريبان تيم ملي را بگيرد پس تا دير نشده براي فصل آينده طرحي نو دراندازيد تا هم تماشاگران مجبور نباشند بازيها را وسط هفته تماشا كنند و هم تيم ها بتوانند با برنامه ريزي بهتري در مسابقات حاضر شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما انتقاد نمی کنیم، فحش می دهیم؛ شما سعی کنید انتقاد کنید.