۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

جواد کاظمیان درسپاهان

جواد کاظمیان امروز با امضای قرارداد به عضویت تیم فوتبال سپاهان درآمد.

کاظمیان امروز با حضور در دفتر مدیر عامل باشگاه سپاهان و انجام توافقات لازم با عقد قراردادی 1 ساله به جمع زرد های ایرانی پیوست تا در حضور مجددش در فوتبال ایران استان اصفهان را به عنوان استان زادگاه خود برای تداوم درخشش در فوتبال ایران و آسیا انتخاب کرده باشد.
وی در گفتگو یی در مورد حضورش در تیم قهرمان ایران گفت : برای من باعث مسرت است که برای تداوم فوتبالم در ایران سپاهان را انتخاب کرده ام .
 امیر قلعه نوعی مربی بزرگ و محبوب ایران در مورد حضورم دراین باشگاه با من صحبت کرد و با توجه به شخصیت سپاهان و اقتداری که در فوتبال ایران دارد این تیم را به عنوان تیم امسالم انتخاب کرده ام.
کاظمیان اضافه کرد : من در استان اصفهان متولد شده ام و امیدوارم با حضور در سپاهان بتوانم دینم را به مردم عزیز این استان که هواداران متعصب فولاد مبارکه سپاهان هستند ادا کنم.
وی در مورد اهدافش از حضور در سپاهان و فوتبال ایران گفت : امسال همه با هم باز هم اقتدار تمام ناشدنی سپاهان در فوتبال ایران را نشان می دهیم و بهتر است سایر تیم های مدعی به نایب قهرمانی فکر کنند.
ضمن اینکه غیر از قهرمانی در لیگ ایران سال 2011 را سالی ویژه برای موفقیت سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بدانید. در پایان مسابقاتی که امسال پیش رو داریم مردم اصفهان باز هم خود را آماده برپایی جشنهای قهرمانی کنند.

منبع: برنا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما انتقاد نمی کنیم، فحش می دهیم؛ شما سعی کنید انتقاد کنید.