۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

فوتبال زنان ایرانی/در گفت وشنودی با فریده شجاعی

منبع: ایسنا

نايب رييس فدراسيون فوتبال در امور بانوان پس از كسب عنوان چهارم تيم ايران در بازيهاي المپيك نوجوانان گفت: عنوان چهارمي حق ما بود چرا كه سه تيم اول نسبت به ما وضعيت بهتري داشتند.



فريده شجاعي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ارزيابي خود از عملكرد اين تيم اظهار كرد: تيم ملي عملكرد خوبي داشت كه ما از آن راضي هستيم. ملي‌پوشان خيلي خوب كار كردند و به نسبت زمان تمرين و امكاناتي كه به آنها اختصاص يافت قابل قبول ظاهر شدند.



وي از برگزاري نشستي با مسوولان فيفا خبر داد و يادآور شد: در جلسه اي كه با فيفا داشتيم ديديم كه فيفا نظر مثبتي نسبت به تيم‌ ما دارد. مسوولان فيفا عملكرد تيم ما را ديدند، تعريف كردند و گفتند كه ايران راضي كننده ظاهر شد. معتقدم همين كه ما توانستيم نگاه‌ها را به خودمان جلب كنيم نتيجه رضايت بخشي است.



وي چهارمي در مسابقات را حق ايران دانست و متذكر شد: حريفان ما بسيار قوي و قدرتمند بودند. تيم ما خيلي خوب بازي كرد كه توانست چهارم شود، فراموش نكنيم كه سه تيم اول خيلي بهتر از ما بودند.



نايب رييس فدراسيون فوتبال در امور بانوان در پاسخ به اين پرسش كه آيا اين تيم هم مانند تيم ملي بزرگسالان به حال خود رها مي‌شود يا اينكه برنامه‌ريزي روي آن ادامه خواهد داشت، خاطرنشان كرد: فدراسيون هميشه نهايت همكاري را با ما داشته، اشتباه نكنيد ما هيچ وقت مشكلي با فدراسيون نداشتيم. باشگاه‌ها بايد با ما همكاري كنند تا تيم‌هاي ملي را سرپا نگه داريم.



وي در خصوص وضعيت تيم‌هاي ملي بانوان در رده‌هاي سني مختلف اظهار كرد: تيم‌هاي زير 14 سال، زير 16 و زير 19 سال ما قرار است در فصل پاييز به مسابقات آسيايي اعزام شوند.



رييس كميته بانوان فدراسيون فوتبال درباره شرايط تيم ملي بزرگسالان هم تصريح كرد: مي‌خواهيم تيم ملي را با تركيبي از بازيكنان جوان و سابق تيم ملي تشكيل دهيم و آن را به مسابقات مقدماتي المپيك 2012 لندن كه قرعه‌كشي شده ولي هنوز ميزبانش مشخص نيست اعزام كنيم.



شجاعي در پايان در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به حضور تيم المپيكي ايران با پوشش در سنگاپور آيا فيفا حجاب بانوان ايراني را پذيرفته؟ متذكر شد: فيفا فعلا پوشش ما را پذيرفته و ايرادي از آن نگرفته است. مسوولان فيفا هنوز به ما چيز خاصي نگفتند. ما ادامه مي‌دهيم تا ببينيم آنها كجا به ما ايراد مي‌گيرند، البته اميدواريم كه اين اتفاق نيفتد.

۱ نظر:

  1. خوشحالم به اخبار فوتبال خانم ها توجه شده .

    پاسخحذف

ما انتقاد نمی کنیم، فحش می دهیم؛ شما سعی کنید انتقاد کنید.