۱۳۹۱ آبان ۲۵, پنجشنبه

شروع «سنگ آهن بافق» با افشین پیروانی


شروع  «سنگ آهن بافق» با افشین پیروانی

بشارت نو/ گروه ورزش
افشین معشوری - بالاخره پس از سه باخت پیاپی تیم سنگ آهن بافق تن به تغییرات گسترده ای در نیمکت مربیگری تیمش داد. سنگ آهن که پیشتر فیروز کریمی را به عنوان مربی بالای سر تیمش داشت، اینک افشین پیروانی را به عنوان مربی و ناصر ابراهیمی، رضا شاهرودی، حمید مطهری و علیرضا دلیخون را در کسوت اعضای کادر فنی می بیند.

افشین پیروانی مربی تازه  بافقی ها اگرچه بازیکن نامداری بود؛ اما در عرصه مربیگری چند تجربه کوتاه داشته  و کار با تیمهای دسته اولی بسیار دشوار است و ریزه کاریهای خاصی را می طلبد. فیروز کریمی پیش از این تیمهای متعددی را به لیگ برتر رسانده بود، اما این بار در میانه های نیم فصل اول پس از سه شکست پیاپی چاره را در آن دید که از سنگ آهن جدا شود تا خون تازه ای در رگهای این تیم بافقی جاری گردد. اگر چه در ابتدای راه پیروانی و کادرش با یک شکست دیگر روبرو شدند ؛ اما حضور او و دستیارانش نوید روزهای بهتری را می دهد. سنگ آهن بافق که هم اکنون با 9 بازی 2 برد، 2 مساوی و 5 باخت و 8 امتیاز در مکان یازدهم جدول جا خوش کرده است در جام حذفی نیز شرکت خوهد کرد و بخت اش را در این جام خواهد آزمود، ماشالله تفکری مدیرعامل سنگ آهن می گوید: در پی کش وقوسهای انجام شده برای برگزار جام حذفی، بالاخره تصمیم برآن شد که امسال جام بین تیم های دسته یک کشور ولیگ برتر انجام پذیرد. تفکری یادآور شد که ۱۴ تیم دسته اولی کشور انصراف خود را اعلام نمودند که قرعه کشی بین ۳۲ تیم حاضر صورت گرفت. تیم سنگ آهن بافق در قرعه کشی با پرسپولیس در یک گروه قرار گرفت و بازی اول خود را با تیم فجر سپاسی در آذرماه انجام خواهد داد. تفکری در جلسه هم اندیشی مدیران لیگ که کلیه مدیران باشگاههای کشور حضور یافته بودند، اظهار داشت: مردم شهرستان بافق به خصوص اهالی فوتبال مخالف برگزارنشدن جام حذفی بودند وجام حذفی را یک فرصت برای تیم های دسته پایین تر می دانند وعدم برگزاری جام حذفی نمره منفی برای فوتبال کشور است. مدیرعامل سنگ آهن ادامه داد: بازی های جام حذفی فرصت مناسبی برای هواداران بافقی می باشد تا شاهد حضور تیم های لیگ برتری در بافق باشند. وی یادآور شد در صورت دوبرد تیم سنگ آهن در بازی  با فجر سپاسی و در بازی دوم با - برنده سایپا شمال ومس سرچشمه- می توانیم شاهد حضور پرسپولیس در بافق باشیم.

حضور افشین پیروانی به عنوان مربی در این تیم اگرچه باعث خوشحالی علاقه مندان به فوتبال در بافق شده است، اما باید دید حضور او در هفته های آتی چه تاثیری بر روند تیم خواهد داشت، پیروانی که ناصر ابراهیمی را به عنوان یکی از قدیمی ترین مربیان حال حاضر ایران در کنار خود می بیند می باید تمامی تلاشش را برای انسجام تاکتیک تیمی و روحیه شاگردانش به کار بندد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما انتقاد نمی کنیم، فحش می دهیم؛ شما سعی کنید انتقاد کنید.