۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

بازیهای باقیمانده هفته بیست وسوم لیگ


بازیهای باقیمانده هفته بیست و سوم با شکست سنگین پرسپولیس و تساوی ذوب اهن در برابر مس کرمان و برد نوبرانه راه اهن مقابل ابومسلم به پایان رسید.
پرسپولیس در برابر شاهین پارس جنوبی
این بازی در برابر چشم تماشاگران بندری انجام شد وشاگردان محمود یاوری درسی را به علی دایی و تیمش دادند که احتمالا تا پایان دوره مربیگری دایی از یادش نخواهد رفت، در این بازی که چهار بریک به نفع شاهین تمام شد یاوری نشان داد که مربیگری سن وسال نمی شناسد و می توان خود را به علم روز مجهز کرد و جوانی از سر گرفت .سرهنگ از استثنائات این فوتبال است.
ذوب اهن در برابر مس کرمان
مس کرمان از خانه ذوب اهن یک امتیاز گرفت تا شیرین کام به شهرش برگردد ،انگار این هفته ، هفته ناکامی تیم های مدعی بود جایی که سپاهان با پاس مساوی کرد، استقلال هم با تراکتور و پرسپولیس به شاهین باخت و در اخر هم ذوب آهن این پازل را تکمیل کرد.
راه اهن دربرابر ابومسلم خراسان
راه اهن با مربیگری مهدی تارتار توانست ابومسلم را با نتیجه یک بر صفر شکست داده تا مشکی پوشان با یک باخت دیگر روان دیارشان شده و حسرت روزهای را بخورند که با دست دست کردن از دست داده اند، خبر می رسد که پرویز مظلومی نیز اشتیاق زیادی به ماندن در این تیم ندارد با این حساب از هم اکنون ابومسلم را باید در لیگ یک سال اینده دید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما انتقاد نمی کنیم، فحش می دهیم؛ شما سعی کنید انتقاد کنید.