۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

نه آقای افاضلی این طور نیست

نه آقای افاضلی این طور نیست
فوتبال این همه پیچیده نیست که ما پیچیده اش کرده ایم، فوتبال ورزش ساده ایست که امروزه به لحاظ فراگیر شدنش در تمام جهان برنامه ریزی دقیق و منظمی برایش صورت می گیرد.
در فوتبال ایران برنامه ریزی معنای وارونه ای پیدا کرده است و هر تازه از راه رسیده ای به خود اجازه می دهد در تمام امورات نظرات کارشناسی بدهد، یکی از این حضرات که به تازگی در فدراسیون هم بر کرسی کمیته فنی جلوس کرده اند هومن افاضلی است که بزرگترین افتخارات ایشان یکی مربیگری در شهاب زنجان و دیگری انالیزوری برای برانکو و دست آخر کمک علی دایی درتیم ملی است.
در اینکه باید فوتبال را با برنامه ریزی جلو برد و برای هر حرکت کوچکی هم برنامه داشت شکی نیست؛ اما هومن افاضلی که این گونه در یک برنامه تلویزیونی چشم هایش را می بندد و به برنامه دیگری در شبکه دیگر می تازد و می گوید :
مگر می شود یک نفر هم مجری ، هم کارگردان ، هم کارشناس و هم تهیه کننده و .....باشد وتازه کارشناسانی را هم می اورد که حرفهای خودش را به انها دیکته کند باید بداند که این فکر فقط از ذهن آدمهای معیوب نشات می گیرد .
آقای افاضلی عزیز تقصیر شما نیست ، شما دانشتان تا همین حد است واصولا نمی دانید افرادی مانند امیر حاج رضایی نیازی به این ندارند که برای خوشایند این وان حرفی بزنند و یا غیاثی و نصیرزاده که از افراد صاحب نظر در خصوص داوری هستند برای دلخوشی دیگران حرفی را برزبان بیاورند.
خوب بود آقای افاضلی در ادامه صحبت هایش نام" عادل" را هم می برد تا اندک آدمهایی هم که حرفهایش را شنیدند و متوجه منظورش نشدند به خوبی متوجه می شدند که مقصود افاضلی کیست.افسوس که ایشان در مقامی نیست که برایش بیش از این مایه گذاشته شود وگرنه برایش می نوشتیم که اصولا جایگاه افرادی که در کمیته فنی یک فدراسیون می نشینند در کجا باید باشد و یا اینکه بین او ، محمود یاوری و یا حتی منصور ابراهیم زاده و دیگران چه نقطه مشترکی وجود دارد که حضرتش با نامبردگان دور یک میز می نشیند.
آقای افاضلی ، کسی نمی داند شما با کدام پشتوانه ویا با سفارش کدام فرد تا به اینجا ارتقا پیدا کرده اید و یا حداقل اگر دارای شان و رتبه ای در هرجای جهان فوتبال(غیر از ایران) هستید به ما یاد اوری کنید تا بدخواهانتان بدانند که شما واقعا شایسته هستید و پستی را که تصرف کرده اید شایسته شماست.
آقای افاضلی و یا هر کسی مثل او باید بداند اگر "عادل فردوسی پور و نودش" نبود امروز همین فوتبال نیم بندمان را هم نداشتیم اگرچه نود هم خالی از اشکال نیست و تنها گل بی خار خداوند سبحان است وبس!

۱۱ نظر:

  1. سلام.کشوری که پادشاهش اردک باشد غذای ملتش زردک باشد.بای

    پاسخحذف
  2. قشنگ ترین تعبیر را دوست ناشناسمان نوشت ممنون

    پاسخحذف
  3. سلام برشما و درود بر عادل فردوسی پور.

    پاسخحذف
  4. مرسی واقعیت بود

    پاسخحذف
  5. تصور کن اگر 90 نبود چی میشد...؟ دختر رئیس جمهور میشد رئیس فدراسیون فوتبال عمش هم مربی تیم ملی
    هرکی هر کاری میخواست میکرد ون میدونست جوابی نباید پس بده

    پاسخحذف
  6. راستی جدیدا آهنگ وبلاگم برای خودم پخش نمیشه
    اگر برای شما هم پخش نمیشه لطفا بم بگید در ضمن کد آهنگ رو هم اگه روش کلیک کنید براتون میاره

    پاسخحذف
  7. راستی جدیدا آهنگ وبلاگم برای خودم پخش نمیشه
    اگر برای شما هم پخش نمیشه لطفا بم بگید در ضمن کد آهنگ رو هم اگه روش کلیک کنید براتون میاره

    پاسخحذف
  8. حمید رضا از تهران۱ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۵۶

    سلام
    من آن برنامه را دیدم. اگر دقت کنی میبینی که افاضلی گفت آن شخص از ورزش به تاتر و از تاتر به سینما میرود بنابراین فکر می کنم منظورش احتمالا کوثری بوده نه عادل

    بعد از خواندن مطلب شما سری به گوگل زدم و راجع به این بابا کمی تحقیق کردم. فکر کنم سوابقش برای یک مربی 38-9 ساله بد هم نیست خودتون یه نگاهی بکنید ضمن اینکه یک وب سایت شخصی هم داره

    پاسخحذف
  9. سلام به آقای حمید رضا از تهران
    من با آقای افاضلی مشکل شخصی ندارم واما در مورد فرمایشات شما
    1-این که می گویید از ورزش به سینما و یا تئاتر .... به خودی خودایرادی نیست لیکن افاضلی برای رد گم کردن این حرفها رو زد
    2-درمورد سابقه او مسلما به لحاظ کار فوتبالی ایشان سوابقی دارند منظورم سابقه ای درخور توجه به لحاظ کار بازی و مربیگری بود.
    3- داشتن وب سایت که سابقه ای محسوب نمی شود امیدوارم ازمن نرنجید و باز تشریف بیارید با تشکر

    پاسخحذف
  10. افشین خان ممنون ، من هم وکیل مدافع افاضلی نیستم و حتی اصلا او را نمی شناسم. برای همین سزی به وب سایتش زدم تا او را بهتر بشناسم در آنجا او سوابقش را نوشته.بد نیست شما هم یک نگاهی بکنید. ضمن آنکه مربیگری تیم ملی سابقه بدی است برای یک مربی جوان. فکر کنم در کشور ما مردم عادت دارند بازیکنان برزگ را به عنوان مربی ببینند در حالیکه در همه جای دنیا مربیان بزرگ بازیکنان بزرگی نب ده اند. و فکر کنم برای فردی مثل این افاضلی که بازیکن مهمی نبوده کار خیلی دشوراتر از دیگذان باشه بنابراین فکر کنم باید چیزهایی دیگری داشته که این نقطه ضعف اش را برطرف کرده. به هر حال ممنون و موفق باشید

    پاسخحذف
  11. دوست گلم، من هم با آقای افاضلی مشکل شخصی ندارم؛ اما اگر می دانستم شما چه سنی دارید برایتان مثال های بهتری می اوردم.
    به عنوان نمونه این اقای جلال چراغپور را که در تلویزیون به عنوان کارشناس می بینیداوایل انقلاب با سن زیر سی سال و سابقه بسیار کم درمربیگری به عنوان مربی تیم ایران برگزیده شد و از همان زمان شد کارشناس فوتبال نه مربی فوتبال .
    در طول سی سال گذشته جلال چراغپور تئوری های بسیار زیبایی برای این وان می دهد اما تیمهای که او را به خدمت می گیرند هیهات، شما یک مورد قهرمانی از چراغپور سراغ دارید ، تازه افاضلی یک چهارم چراغپورهم نیست .
    در مورد مربیگری اش در تیم ملی هم شرمنده اگر شما نمی دانید فکر می کنم با خواجه حافظ بشوید دو نفذ که نمی دانید. این قسمتش شوخی بود ببخشید.اما در مورد وب سایتش من هم می توانم هر چیزی را در مورد خودم اینجا بنویسم شما باور می کنید.
    باقی بقای دوست!!!! روز و روزگارت خوش چنانچه بازهم بخواهی بحث می کنیم شاید شما مرا قانع کردید.

    پاسخحذف

ما انتقاد نمی کنیم، فحش می دهیم؛ شما سعی کنید انتقاد کنید.