۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

هفته ی دوم فوتبال لیگ برتر

هفته ی دوم فوتبال لیگ برتر



afshinmashori@yahoo.com
بازیهای هفته ی دوم لیگ برتر فوتبال ایران روزهای شنبه و یکشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم های استقلال و پرسپولیس به ترتیب مغلوب فولاد خوزستان وصبای قم شدند.

در این بازیها روز شنبه در ورزشگاه آزادی استقلال در حالی که یک برصفر از حریف پیش بود، درنیمه ی دوم بازی را با نتیجه ی دو بریک به شاگردان مجید جلالی واگذار کرد تا پرویز مظلومی بداند امسال با آبی پوشان روزهای سختی را درپیش دارد.

در بازی دیگر ذو ب آهن دو بریک از سد مس کرمان گذشت تا از همین حالا پایه های مربیگری صمد مرفاوی بلرزد، خاصه انکه می دانیم همواره در اطراف تیم مس کسانی منتظر نشسته اند تا با لغزیدن مربی جای او را بگیرند. مدیران مس نیز ثابت کرده اند صبر زیادی ندارند و بسیار زود دست به تعویض مربی می زنند.

استیل آذین و پاس همدان در دیداری دیگر به مصاف هم رفتند که در این باز استیل آذینی ها با نتیجه ی سه بر صفر یاران مدیر روستا را از پیش رو برداشتند این استیل آذین انگار بدجوری به دنبال قهرمانی است.

روزیکشنبه نیز تراکتور سازی و راه آهن به دیدار هم رفتند که تراکتور توانست یاران محمد رضا کربکندی را با شکستی سنگین مواجه کند، قرمز پوشان تبریزی با نتیجه ی سه بر یک راه آهن را از پیش رو برداشتند.

شاهین بوشهر با حمید استیلی با گل دقیقه ی 90 توانست محمد زاده و پیکان را کیش و مات کند، احمد زاده اگر دیر بجنبد احتمالا جز اولین مربیان اخراجی این فصل خواهد بود.

شهرداری تبریز با نتیجه ی سه بر یک مغلوب نفت تهران شد تا میثاقیان از این پس به فکر شوک وارد کردن به بازیکنانش بیفتد، احتمالا اکبر آقا شوک دادنهایش را از این هفته آغاز خواهد کرد.

دیگر بازی روز یکشنبه در حالی برگزار شد که ملوان به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رفت، یاران قلعه نویی انگار هنوز در باد قهرمانی سال قبل خوابیده اند، این بازی با نتیجه ی مساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

محمد مایلی کهن به همراه سایپا در برابر صنعت نفت آبادن یک بر صفر شکست خوردند تا حاجی مایلی از این پس مصاحبه های آتشینش را شروع کند، محمد مایلی کهن استاد "جنگ نرم" در فوتبال ایران است، چند روزی صبر کنید، همه چیز دستگیرتان خواهد شد.

و در آخرین بازی هفته ی دوم، پرسپولیس در برابر صبای قم با نتیجه ی دو بر یک شکست را پذیرا شد تا پیرمرد فوتبال ایران شایستگی نسل قدیمی فوتبال ایران را به رخ علی دایی بکشد، سرهنگ یاوری تا کنون علی دایی را به خوبی کیش و مات کرده، انگار راه بردن دایی را می داند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما انتقاد نمی کنیم، فحش می دهیم؛ شما سعی کنید انتقاد کنید.