۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

هفته ی سوم لیگ برتر فوتبال ایران

هفته ی سوم لیگ برتر فوتبال ایران


هفته ی سوم لیگ برتر فوتبال ایران روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شد و استقلال در برابر ذوب آهن به نتیجه مساوی یک بر یک رسید، پرسپولیس سایپا را دو بریک شکست داد،دیدار تراکتور سازی و شهرداری تبریز یک بریک مساوی شد، سپاهان مقابل فولاد یک بر یک متوقف شد ، نفت تهران در برابر استیل آذین شگفتی آفرین شد و این تیم را یک بر یک متوقف کرد، مس کرمان دو بر یک مغلوب ملوان شد، پیکان قزوین یک بر صفر مغلوب پاس همدان شد، نفت آبادان دو بر صفر راه آهن شهر ری را برد و صبای قم و شاهین بوشهر نیز بدون گل به تساوی رسیدند.


پنج شنبه 14 مرداد

تراکتور سازی- شهرداری تبریز

شهر آورد دیار ستارخان در حالی با نتیجه ی یک بریک مساوی به اتمام رسید که تا همین دوره ی گذشته تبریز نماینده ای در لیگ برتر نداشت؛ اما حالا تبریز با دو نماینده در لیگ شهر آورد برگزار می کند و تماشاگرانش از دیدن بازی همشهریانشان لذت می برند.

استقلال تهران- ذوب آهن اصفهان

استقلال در اصفهان مهمان ذوب آهن بود ، در این بازی استقلال ابتدا با یک گل از حریف پیش افتاد؛ اما درنیمه ی دوم یاران منصور ابراهیم زاده بازی را به تساوی کشاندند.دیدار های ابتدایی فصل از بار تاکتیکی و فنی چندانی برخوردار نیست؛ اما این بازی را استقلال در نیمه ی دوم به اندیشه های ابراهیم زاده باخت تا آبی پوشان با یک امتیاز به تهران برگردند.

جمعه15 مرداد

نفت تهران- استیل آذین

نفت تهران دست به کار بزرگی زد و تیم متمول و پر ستاره ی استیل آذین را متوقف کرد.استیل آذین در این بازی اسیر جوانی و دوندگی یاران حسین فرکی شد. نفت از جمله تیم های ناشناخته ی لیگ امسال است که با حسین فرکی سوداری بزرگی در سر دارد.

مس – ملوان

مس و صمد مرفاوی به مصاف ملوان رفتند ، در این بازی ملوانان توانستند دو بر یک مس را شکست دهند. جدای از شایستگی ملوان مدیران مس باید طرحی نوع دراندازند، مشکل مس احتمالا جایی غیر از نیمکت مربیان است . متاسفانه در فوتبال ایران دیوار مربیان از همه ی ارکان آن کوتاه تر است.

پیکان- پاس همدان

پیکان این روزها با احمدزاده حال وروز خوشی ندارد، احمد زاده با پذیرفتن مربیگری تیم پیکان ریسک بزرگی کرد ، این تیم در بازی با پاس همدان یک بر صفر باخت تا وارد بحران شود. پاس با این برد کمی به اوضاعش در جدول سامان بخشید.

نفت آبادان- راه آهن شهر ری

شگفتی ساز لیگ تا اینجای کار صنعت نفت آبادان است. صدرنشین لیگ با سه برد متوالی به تنهایی در صدر جا خوش کرده است . طلایی پوشان بعد از شکار سایپا، درهفته سوم نیز به روند بردهایشان تداوم بخشیدند و راه اهن را مغلوب کردند. محمد رضا کربکندی سریعتر باید به تیمش سر وسامانی ببخشد، کارنامه ی انصاری فر نشان از تصمیمات ناگهانی دارد.

سایپا – پرسپولیس

محمد مایلی کهن امده بود تا در برابر تیم قدیمی و عشق اولش خودی نشان دهد؛ اما در برابر شاگرد قدیمی و رقیب کنونی دو بریک مغلوب شد تا درپایان بازی دوباره جنگ پنهان را آغاز کند. پیش از این نوشته بودم او استاد جنگ نرم در فوتبال است، درپایان این بازی استارت جنگ نرم را زد تا درهفته های بعدی به بهره برداری برساند.

شاهین بوشهر-صبای قم

این بازی به تساوی یک بر یک رسید تا سرهنگ یاوری در دو هفته ی متوالی دو مربی نسل جدید فوتبال ایران را متوقف کرده باشد. از شاهین بوشهر با حمید استیلی بیش تر از چیزی که هست انتظر می رود . درفوتبال ایران حاشیه ها همیشه از متن پر رنگ تر است ، شاهین بوشهر یکی از تیمهایی است که از بدو ورود به لیگ برتر اسیر حاشیه هاست.

فولاد خوزستان-سپاهان اصفهان

نبرد نمادهای سنتی و علمی فوتبال ایران(سپاهان قلعه نویی و فولاد جلالی) با نتیجه ی یک بر یک به اتمام رسید تا نه تئوری های آقا مجید ثابت شود و نه فوتبال شبه علی اصغری ژنرال کامیاب شود، هر چه هست باید صبر کرد تا روزهای آینده نشان دهد کت تن چه کسی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما انتقاد نمی کنیم، فحش می دهیم؛ شما سعی کنید انتقاد کنید.