۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

هفته ی چهارم لیگ برتر

هفته ی چهارم لیگ برتر فوتبال ایران روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار شد و نتایج زیر به دست امد.

جمعه

راه آهن - صبای قم

راه آهن این روزها حال و روز خوبی ندارد، این تیم با مربیگری محمدرضا کربکندی به دیدار صبای قم رفت و در حالی که به نظر می رسید کربکندی شناخت خوبی از این تیم دارد، نتیجه را پنج بر دو به یاران محمود یاوری واگذار کرد تا با دست خالی به تهران برگردد.

فولاد- نفت تهران

فولاد خوزستان با مربیگری آقا مجید نفت تهران را که هفته ی گذشته استیل آذین را متوقف کرده بود با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد تا یاران فرکی از این میدان بدون کمترین امتیازی خارج شوند، به نظر می رسد نفت تهران نیاز به تقویت تیمش در خطوط سه گانه دارد.

شهرداری تبریز- مس

اکبر میثاقیان که ید طولایی در امتیاز گیری در خانه ی حریفان دارد، این بار در برابر تیم بحران زده ی مس کرمان کاری از پیش نبرد تا خود وتیمش وارد حاشیه شوند. یاران میثاقیان این بازی را پنج بردو به مس باختند تا عبدالصمد مرفاوی کمی به آینده ی تیمش امیدوار شود. این بازی می تواند نقطه ی شروع خوبی برای کرمانی ها باشد.

شنبه

ذوب اهن- سایپا

محمد مایلی کهن که هفته ی گذشته را کلا به پاسخ گویی به شاگرد سابق سپری کرده بود، نشان داد این بار این "جنگ نرم فوتبالی" به ضرر او تمام شده است. سایپا دربرابر یاران منصور ابراهیم زاده کاری ازپیش نبرد و با نتیجه ی دو برصفر شکست را پذیرا شد. هرچند مایلی کهن کارنامه ی قابل دفاعی در تیم هایش ندارد؛ اما تخصص اصلی او در پرورش بازیکنان جوان است که این روزها به دلایل حاشیه ای این مورد را نیز از او شاهد نیستیم.

ملوان -پیکان

دیدار محمد احمدزاده با همکاران و شاگردان سابقش با نتیجه ی یک بر یک به اتمام رسید تا هردو طرف راضی از میدان خارج شوند. پیکان این روزها حال و روز خوشی ندارد، محمد احمد زاده باید هر چه سریعتر پاشنه ی آشیل تیمش را پیدا کرده و رفع کند.ملوان امسال آرام و بی صدا کارش را شروع کرده و به نظر می رسد روندی منطقی را مد نظر قرار داده است.

شاهین- سپاهان

شاهین با حمید استیلی در برابر سپاهان اصفهان یک بر صفر باخت تا استیلی آرام آرام باور کند باید با مطالعه ی بیشتری تیم انتخاب کند و هر تیمی را با هر سطح بازیکن و بودجه برای کار انتخاب نکند. مسئولان شاهین انگار بعد از حضور در لیگ برای ادامه ی کار بی انگیزه شده و تنها به فکر بودن هستند و کیفیت در نزد انان معنایی ندارد.

استیل آذین - استقلال

بازی زیبا، پر برخورد و پر گل استیل آذین در برابر استقلال تهران با نتیجه ی دو بر دو به اتمام رسید تا در پایان امتیازات بین دو تیم تقسیم شود. در این بازی استقلالیها دو بار از حریف عقب افتادند و هر بار بازی را به تساوی کشاندند. این بازی در حاشیه و متن اتفاقاتی را شاهد بود که از حاشیه های درون زمین می توان اخراج فریدون زندی و بیرون ازمستطیل سبز اخراج علی کریمی از استیل را نام برد.

پاس - تراکتور

دیدار مربیان پاسی سابق را علی اصغر مدیر روستا که مشهورتر و پاسی تر بود برد. در دیدار تراکتور و پاس همدان یاران مدیر روستا توانستند با نتیجه ی یک برصفر کمالوند و تیمش را مات کنند تا فراز پس از این کمتر به مصاحبه های تماشاگر پسند بپردازد، کمالوند باید بداند برای نمایش دادن فیروز کریمی از همه ی مربیان ایرانی استاد تر است، اگرچه کمالوند شاگردی فیروز را کرده و مویی از او به ارث برده باشد.

یکشنبه

پرسپولیس - نفت آبادان

در آخرین بازی هفته پرسپولیس تهران در آبادان شیر شکار کرد و با یک گل طلایی پوشان را مغلوب کرد. آبادانی ها که تا کنون تمامی امتیازات را کسب کرده بودند در برابر علی دایی و تیم حرفه ای اش کاری از پیش نبردند و دستها را به علامت تسلیم بالا بردند. از حواشی این دیدار می توان به اخراج مربی پرتغالی و بازیکن تیم نفت در دقایق آخرین بازی نام برد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما انتقاد نمی کنیم، فحش می دهیم؛ شما سعی کنید انتقاد کنید.